Ogólne Warunki Handlowe

Warunki ogólne

JVM Polska sp. z o.o.

ul. Św. Mikołaja, nr 30/31, lok. 1C

50-128 Wrocław, Polska

Kierownik (upoważniony do reprezentacji): Alexander Krisling

Numer KRS: 0000917128

Numer REGON: 389750930

Numer NIP: 897-189-48-37

Komisja Europejska udostępnia platformę do rozstrzygania sporów online (OS). Platformę można znaleźć pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

1. Ogólne warunki i zakres obowiązywania

Niniejsze ogólne warunki obowiązują we wszystkich relacjach handlowych pomiędzy firmą JVM Polska sp. z o.o. (dalej zwaną "xlmeble") a jej klientami. Rejestracja oraz zaznaczenie pola wyboru "Przeczytałem/am i akceptuję regulamin" oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków w chwili rejestracji.

Te warunki obowiązują we wszystkich transakcjach zakupu w sklepie internetowym xlmeble, o ile nie zostały wprowadzone inne szczególne postanowienia. Wszystkie dostawy, usługi i oferty xlmeble są dokonywane wyłącznie na podstawie tych warunków. Odmienne, sprzeczne lub uzupełniające warunki klienta nie będą uznawane, chyba że zostaną one wyraźnie potwierdzone na piśmie.

2. Zawarcie umowy

Prezentacja asortymentu w sklepie internetowym xlmeble nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów polskiego Kodeksu cywilnego i jest zaproszeniem do składania ofert. Klient składa wiążącą ofertę poprzez złożenie zamówienia online. Zawarcie umowy następuje po potwierdzeniu zamówienia przez xlmeble za pomocą e-maila.

Sklep internetowy xlmeble.pl jest prowadzony przez firmę JVM Polska sp. z o.o.

3. Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Termin odstąpienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie, na przykład drogą pocztową, e-mailową lub za pomocą formularza na naszej stronie internetowej.

4. Skutki odstąpienia

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej niż najtańsza forma dostawy). Zwrot zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie ustalimy inaczej.

Otrzymany towar należy odesłać nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowano nas o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi konsument.

5. Zastrzeżenie własności

Towar pozostaje własnością firmy xlmeble do momentu pełnej zapłaty ceny zakupu.

6. Ceny

Ceny obowiązujące w momencie składania zamówienia są cenami wiążącymi. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Koszty dostawy są doliczane oddzielnie i są jasno komunikowane przed złożeniem zamówienia.

7. Dostawa i opóźnienia

Czas dostawy podany w momencie składania zamówienia jest orientacyjny. Firma xlmeble dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienia na czas. W przypadku wystąpienia opóźnień klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

8. Odpowiedzialność

Firma xlmeble ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy wyłącznie na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Firma nie odpowiada za szkody powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania towarów.

9. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w naszej Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej.

10. Rozstrzyganie sporów

W przypadku sporu, konsument może skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zgodnie z polskimi przepisami, w tym z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, JVM Polska sp. z o.o. nie jest zobowiązana do udziału w pozasądowym rozwiązywaniu sporów z konsumentami i nie podejmuje takiego zobowiązania.

11. Postanowienia końcowe

Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim. Jeżeli jakiekolwiek postanowienia niniejszych warunków okażą się nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

12. Gwarancja

Wszystkie produkty oferowane przez JVM Polska sp. z o.o. objęte są gwarancją zgodną z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93, z późn. zm.) dotyczącą rękojmi i gwarancji za wady towarów.

W przypadku jakichkolwiek problemów z zakupionymi towarami klient ma prawo złożyć reklamację, a JVM Polska sp. z o.o. zobowiązuje się do naprawy, wymiany towaru, obniżenia ceny lub zwrotu pełnej kwoty w zależności od sytuacji.

13. Odpowiedzialność za szkody

Firma JVM Polska sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z:

Umyślnego działania lub rażącego zaniedbania,

Nienależytego wykonania umowy,

Naruszenia istotnych postanowień umownych.

Firma odpowiada za szkody w granicach przewidzianych przez Kodeks cywilny. Nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie lub wtórne, chyba że wynika to z przepisów bezwzględnie obowiązujących.

14. Ochrona danych osobowych

Firma JVM Polska sp. z o.o. przetwarza dane osobowe klientów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Klient ma prawo do:

  • Dostępu do swoich danych,
  • Sprostowania danych,
  • Usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
  • Ograniczenia przetwarzania,
  • Sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • Przenoszenia danych.

Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie www.xlmeble.pl.

15. Rozstrzyganie sporów

Wszelkie spory wynikające z umowy między JVM Polska sp. z o.o. a konsumentem będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, takich jak Rzecznik Praw Konsumenta lub Inspekcja Handlowa, zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Dostępna jest również platforma internetowa do rozstrzygania sporów konsumenckich: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

16. Postanowienia końcowe

Jeżeli jakiekolwiek postanowienia niniejszych ogólnych warunków staną się nieważne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień. Nieważne postanowienia zostaną zastąpione przepisami prawa, które są najbardziej zbliżone do celów ekonomicznych i prawnych nieważnych postanowień.

Wszelkie spory będą rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa polskiego. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby JVM Polska sp. z o.o.

Stan na dzień: 01 stycznia 2024